Gegužės 25 d. Palangos „Baltijos“ pagrindinės mokyklos 5-8 kl. mokiniai dalyvavo įvairiose patyriminėse veiklose. Jie buvo pakviesti dirbti į skirtingas sekcijas pagal savo interesus ir pomėgius, o paskui savo darbus pristatė aktų salėje.
Mokiniai, besidomintys matematika, tyrinėjo erdvinių figūrų savybes ir kūrė interaktyvius jų modelius. Atlikdami šią užduotį mokiniai pasiskirstė į grupes: vieni braižė, kirpo ir konstravo erdvinių figūrų išklotines, kiti darė tų figūrų aprašymus. Kai figūrų išklotinės buvo suklijuotos ir į jas įvertos juostelės, jos iš plokščių išklotinių virto interaktyviomis erdvinėmis figūromis. O kai visas paruoštas turinys buvo susegtas į vieną segtuvą, tai tapo puikia mokymosi priemone.
Studijos „Kubas OP“ dalyviai ieškojo matematikos ir dailės sąsajų. Didžiausias iššūkis jauniesiems dailininkams buvo nubraižyti labai tikslią kubo išklotinę, kad būsimas kubas būtų taisyklingas. Paskui mokiniai pasitelkę kūrybines galias savo kubus dekoravo kontrastingomis grafinėmis linijomis, bandydami realizuoti savo menines idėjas.
Tie mokiniai, kuriems įdomus mūsų kultūrinis paveldas susibūrė…žaisti. Jie išbandė, ką veikdavo jų seneliai ir tėvai kieme, kai nebuvo kompiuterių ir išmaniųjų telefonų, kokius žaidimus žaisdavo. Žaidimus vedė Dominyka ir Deimantė iš 6c. Vaikai žaidė „Mama, mama, kiek man metų?“, „Asilą“, „Sugedusį telefoną“, „Paskutinė pora bėga…“ Labiausiai visiems patiko „Ali Baba“, kurį, sakėsi, norės žaisti ir kieme su savo draugais.
Mėgstantys gamtą ir poeziją mokiniai susibūrė į grupę, kuri stebėjo, lietė, uodė, ragavo pavasarį žydinčių augalų žiedus. Atrado, koks saldus pienės žiedas ir koks kartus pienelis, kad dilgėlė nedilgino, o jos žiedelis netgi saldus. Azartiškai ieškojo penkialapio alyvos žiedo – laimės pažado. Kartu su draugais patirtas emocijas mokiniai užfiksavo nuotraukose, bandė išreikšti poezijos tekstu. Pristatydami savo veiklą mokiniai pripažino, kad kartu tyrinėti pavasarinę gamtą buvo visai linksma ir įdomu.
Jaunųjų aplinkosaugininkų grupė tyrė Palangos gatvių oro taršą ir nustatė, kad labiausiai užterštas oras Kretingos gatvėje, todėl patarė pasivaikščiojimams rintis Sodų arba Medvalakio gatves.
Užsienio kalbų mėgėjai virto Palangos miesto gidais, ruošdami maršrutus domėjosi svarbiais Palangos objektais, rinko medžiagą ir įdomius faktus bei mokėsi pristatyti lankytinas vietas anglų kalba.
Mokiniai, nusprendę dirbti saviugdos grupėje, bandė pažinti save, savo jausmus žvelgdami per langą – mokiniai piešė, kūrė fantastinius langus – vitražus. Šviesiuose jų langeliuose rašė tai, kuo tiki, piešė, kas svarbu ir gražu. Tamsiuose vitražų langeliuose rašė, kuo nebetiki, dėl ko jaudinasi, ką norėtų pakeisti.
6a klasės mokiniai kartu apsilankė garsios žolininkės Jadvygos Balvočiūtės vaistažolių ūkyje. Pirmiausia mokiniai susipažino su vaistažolių pasauliu, jų svarba ir galia žmogaus gyvenime. Paskui pasistiprinę arbata kibo į darbus: rinko žoleles, klausėsi pasakojimo, kaip jos bus paruoštos naudoti.
Grupė 7b ir 7c klasių mokinių dalyvavo edukaciniame užsiėmime ,,Papasakok Palangą” Kurorto muziejuje. Pasiskirstę į komandas septintokai turėjo tyrinėti muziejaus eksponatus ir ieškoti atsakymų į pateiktus klausimus. Kiekviena grupė, išsprendusi užduočių rebusą, surinko istorinio pasakojimo apie Palangą fragmentus. Tada padedant užsiėmimo vadovei visos grupės sudėliojo vientisą pasakojimą apie istorinę Palangos praeitį.
Viena 7-8 klasių mokinių grupė buvo išvykę į Kuršių neriją. Apsilankė Naglių pažintiniame take, kur tyrinėjo ,,mirusių kopų“ augalus, stebėjo Juodkrantės garnių ir kormoranų kolonijos paukščių lizdus, populiacijos išplitimą. Nidoje apžiūrėjo Parnidžio kopos Saulės laikrodį ir kopų sutvirtinimo pradininko G. D. Kuverto iniciuoto apželdinimo darbų palikimą.
Kiti aštuntų klasių mokiniai buvo pakviesti į Palangos vandenų geriamojo vandens ir nuotekų laboratorijas, jose atliko vandens kokybės tyrimus, susipažino su geriamojo vandens valymo technologijomis, vėliau vyko apžiūrėti nuotekų siurblinių Žvejų ir Būtingės gatvėse, kur pamatė ir susipažino su nuotekų transportavimu, dumblo apdorojimo procesais ir panaudojimo galimybėmis tręšiant augalus.
Mokiniams patiko mokytis kitaip, kartu su bendraminčiais, pritaikyti teorines žinias, gautas per įvairių dalykų pamokas, įvairiose veiklose.