Rugsėjo 17 d. 8a, 8b 8c, 8d klasės mokiniams Palangos pajūris tapo unikalia mokymosi aplinka. Diena prasidėjo fizinio ugdymo pamoka – gausus būrys mokinių dalyvavo „Europos judumo savaitės” renginyje, Palangos pajūryje, kurį organizavo fizinio ugdymo mokytojai Laima Bloškienė ir Eimantas Poškus. Mokytojų parengtos estafetės skatino fizinį aktyvumą, ugdė ištvermę, koordinaciją, komandinio darbo įgūdžius ir tarpusavio bendradarbiavimą.
Po šios pamokos mokiniams vyko integruotos geografijos ir matematikos pamokos, kurias vedė geografijos mokytoja Asta Dobrovolskienė ir matematikos mokytoja Diana Kapica. Šiose netradicinėse pamokose mokiniai išmatavo savo vidutinio žingsnio ilgį ir panaudojo šią informaciją pajūrio plotui apskaičiuoti bei susipažino su kranto dinamika, vėjo bei bangų formuojamus pakrantės reljefo procesus ir aiškinosi, kaip šie veiksniai lemia pakrantės plotį ir formą. Aštuntokai nustatė, kad jų matuojamas pajūrio plotis siekė apie 30 metrų. Tai leido mokiniams geriau suvokti, kaip matematiniai skaičiavimai gali būti naudojami realiame gyvenime, tyrinėjant gamtos objektus. Integruotos pamokos prie jūros ne tik ugdė teorinius gebėjimus, bet ir skatino kritinį mąstymą, gebėjimą matuoti ir analizuoti realius duomenis bei džiaugtis mokymusi gamtoje.
Ten pat, pajūryje, vyko integruotos technologijų ir matematikos pamokos, kurias organizuotos technologijų mokytoja Laura Platūkienė ir matematikos mokytoja Diana Kapica. Mokiniai kūrė mandalas iš pajūrio gamtos medžiagų – akmenukų, kriauklių, smėlio ir augalų. Užsiimdami kūrybine veikla mokiniai praktiškai pritaikė matematikos žinias apie simetriją, ugdėsi kūrybiškumą bei mokėsi estetiškai panaudoti gamtos medžiagas meno kūriniams. Baigę mandalas, mokiniai aptarė ir pristatė savo kūrinius, dalijosi įžvalgomis.
Šios dienos ugdomosios veiklos Palangos pajūryje suteikė mokiniams unikalią galimybę integruotai mokytis skirtingų dalykų realioje aplinkoje. Mokiniai ne tik gilino žinias, bet ir buvo skatinami mąstyti kūrybiškai, bendradarbiauti, spręsti problemas bei suvokti aplinkos svarbą. Mokiniai patyrė, kaip skirtingi mokomieji dalykai gali būti sujungti į vientisą mokymosi procesą, sukuriantį prasmingą ir įdomų ugdymą, paremtą teorinių ir praktinių žinių sinteze.