Gruodžio mėnesį trečiokai informatikos pamokoje su entuziazmu kūrė skaitmeninius kalėdinius piešinius. Šios pamokos ne tik ugdė moksleivių skaitmenines kompetencijas, bet ir skatino kūrybingumą bei bendradarbiavimą. Dalindamiesi savo piešiniais, vaikai išreiškė savo jausmus ir mintis, įgijo patirties, kaip technologijos gali virsti meninės kūrybos įrankiu. Informatikos pamokoje trečiokai taip pat išbandė savo įgūdžius dirbtinio intelekto (DI) pasaulyje. Mokiniai turėjo aprašyti savo piešinį DI, kuris stengėsi sugeneruoti kuo panašesnius kalėdinius vaizdus. Ši užduotis puikiai ugdė moksleivių analitinį mąstymą bei komunikacijos įgūdžius. Mokiniai mokėsi suprasti, kaip algoritmai gali analizuoti ir atkartoti meno kūrinius. Šių pamokų tikslas buvo ne tik technologinis eksperimentas, bet ir tikras meno šedevras, sukurtas mažųjų menininkų, skirtas mokyklos bendruomenei artėjančių švenčių proga. Kviečiame pasigrožėti mokinių darbais.
Informatikos ir matematikos mokytoja Diana Kapica